Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel


endo2plaskigaraz

offlineendo2plaskigaraz blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
Zobacz projekt ENDO 2 w IGN Projekt
46843 odwiedzin | wpisów: 16, komentarzy: 179, obserwuje: 173

Whirlpool / Hotpoint /Ariston - GWARANCYJNY DRAMAT

autor: endo2plaskigaraz blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Witam,

Dzisiejszym wpisem chciałem was uczulić na wskazane marki, wszystkie bowiem należą do jednego producenta u którego obsługa gwarancyjna to istny dramat i tragikomedia.

Ponieważ poprzedni sprzęt AGD skradziono nam z domu to ty razem nieco mądrzejsi czekaliśmy z montowaniem do samego końca. W październiku montowaliśmy płytę grzewczą HOTPOINT - okazało sie niestety że szkło płyty jest zakrzywione i odstaje od blatu oraz że jedna z uszczelek przy palniku jest źle zamontowana.

Reklamację z dokładną fotografią wykonaną lustrzanką przesłałem 30.11.2017.

Pierwsze co zrobiłem to przedzwoniłem na infolinie - tu pierwsza niespodzianka - Pani poinformowała mnie że uszczelki nie podlegają reklamacji a ponieważ sprzęt czekał za montażem trochę czasu to nie mogliśmy już go oddać do sklepu. (ale chyba każdy czeka za kuchnią i nie montuje zaraz po zakupie)

Liczyłem że jak we wszystkich poważnych firmach reklamacja potrwa max 14 dni....niestety po tym okresie dopiero po moim upominaniu sie dostałem informacje że moja sprawa została przekazana do odpowiedniego działu.

Po kolejnych dwóch tygodniach i moim wydzwanianiu dostałem informację że pojawi się seriwsant - pomyślałem, że w końcu jakiś dobry ruch z ich strony i może nie będzie tak źle. MYLIŁEM SIĘ ...

Serwisant pojawił się po tygodniu mimo ze miał być po dwóch dniach (jak wynikało z ich informacji)- ku mojej radości powiedział że szyba bezwzględnie do wymiany lub wymiana na nowy sprzęt - wykonał kilka zdjęć telefonem(dużo gorszej jakości niż moje) i poinformował że CZEKAĆ MIESIĄC za ich decyzją WTF - kolejny miesiąc ?

Niestety wczoraj był ponownie bo jego zdjęcia okazały się nie odpowiednie:(  i mam czekać ....

Czy tylko mi się wydaje to dziwne, że reklamacja powinna trwać znacznie krócej i standard ich obsługi to jedna wielka porażka .

Mam dla porównania ostatnio zgłoszoną reklamacje na centralę wentylacyjną - podobnie przesłałem fotografię i już po tygodniu otrzymałem decyzję o wymianie na nową.

Tak więc podsumowując : UWAGA na ten sprzęt my niestety popełniliśmy błąd i większość AGD opiera się właśnie o powyższe marki - co nas bardzo martwi:(


A oczywiście będę informował o postępach w toku tej reklamacji tak dla potomnych i wszystkich kupujących AGD....




rr


Komentarze (7)
autor:z113-szczecin  dodano: 10 miesięcy temu
Dwa tyg od złożenia reklamacji możesz zadać wymiany sprzętu lub zwrotu pieniędzy.
Sprawdź w kodeksie cywilnym
Odpowiedź do z113-szczecin
autor:endo2plaskigaraz  dodano: 10 miesięcy temu
Tak też dotychczas uważałem- najgorsze jest to, że na infolini nic sie nie dowiesz a nie przełączą cie nawet do osoby obsługującej twoją reklamację.
Pierwszy raz spotykam się z taką ignorancją klienta- "KUPIŁEŚ to twój problem...."
autor:waldinio  dodano: 10 miesięcy temu
Źle rozegrane... zgodnie z prawem maja 14 dni na odrzucenie bądź zaakceptowanie reklamacji towaru. Po 14 dniach braku odpowiedzi reklamacja z automatu uznana jest za zasadaną. Proponuję wyslać pismo do rzecznika praw konsumenckich z dw do nich. Raz, że to ich postraszy a dwa rzecznik juz swoje im dowali.
autor:endo2plaskigaraz  dodano: 10 miesięcy temu
Rozmawiałem przed chwilą z rzecznikiem praw konsumenta. Faktycznie źle rozegrane - w takich wypadkach należy skorzystać z prawa rękojmi- wtedy nie mogą odbijać pałeczki i maja mniej czasu na rozpatrzenie...
Nie zmienia to faktu że Whirlpool jest firmą mającą klientów w głębokim poważaniu :(
Odpowiedź do endo2plaskigaraz
autor:karwos00  dodano: 9 miesięcy temu
A ja zmywarkę kupiłem miesiąc temu bo mi się stary 9 letni bosh zepsuł - nawet nie wiem co - ale przestał grzać - w serwisie powiedzieli mi że jak nie grzeje to te 750 trzeba zapłacić za wymianę zintegrowanych modułów :)
autor:luizjana3  dodano: 9 miesięcy temu
Podejście firmy Whirpool, powinno skutecznie odstraszyć klientów od zakupu ich produktów.Dobrze,że dodaliście wpis na ten temat, przestroga dla innych. Ale tak naprawdę,to bardzo Wam współczuje. Macie wyjątkowego pecha podczas budowy, najpierw kradzież, teraz przejścia z płytą.Trzymam kciuki za Was i oby wszystko co złe, było za Wami. Pozdrawiam serdecznie.
Odpowiedź do luizjana3
autor:endo2plaskigaraz  dodano: 9 miesięcy temu
Dzięki za dobre słowo.
Co do reklamacji w Whirlpool to naprawdę tragikomedia- do dzisiaj temat nie został zakończony. Dwa tygodnie temu dostaliśmy pisemną informację że otrzymamy nową płytę, jednak w tym tygodniu dzwonił serwisant że wymienią same szkło. Jak zapytałem czy ma również uszczelki to powiedział że "nie" wiec musi je domówić :( i pewnie kolejnych parę tygodni czekania.
Na pewno przygotuje jeszcze jeden wpis na ten temat niech ludzie wiedzą że te marki lepiej omijać.
Aby dodać komentarz musisz się zalogować - logowanie

Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się - rejestracja
Pow. użytkowa: 69.7 m²
Pow. użytkowa: 150.4 m²
Pow. użytkowa: 114.4 m²
Pow. użytkowa: 93 m²